۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۲۷۲۸۷
نماینده ولی فقیه در کردستان:

ولایت فقیه و ولایت مداری دو اصل اقتدار ایران در منطقه است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یکی از مقتدر ترین نظام‌ها درجهان انقلاب اسلامی است که این اقتدار مرهون سیاست های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.
حسینی شاهرودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی ‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان قبل از ظهر امروز در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح مستقر در کردستان با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم بیان داشت: پیروی از مکتب عاشورا و ادامه دادن راه حسین(ع) سبب پیروزملت ایران اسلامی در تمامی عرصه ها است.

وی تصریح کرد: امام حسین(ع) با حماسه عاشورا افزون بر اینکه درس آزادگی به جهانیان آموخت بلکه با این کار خود نشان داد که انسان نباید زیر بار سلطه دشمنان برود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی گفت: ۸ سال جنگ بر مردم ایران تحمیل شد اما همین مردم با پیروی از مکتب حسین(ع)، جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند و برای جمهوری اسلامی ایران عزت و اقتدار به ارمغان آوردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس تاکید کرد: نباید لحظه ای رشادت های رزمندگان اسلام را که در دوران جنگ تحمیلی پیروزی را به مردم ایران هدیه دادند فراموش کرد.

وی ادامه داد: عنایت الهی عامل اصلی پیروزی سپاه حق بر دشمن بود که این شباهت‌ ها بین جنگ‌ های صدر اسلام و دفاع مقدس ملت ایران وجود دارد، این حماسه یکی از این تشابهات مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرستان ابراز داشت: جنگ تحمیلی خسارت های فراوانی به دنبال داشت اما فراموش نکنیم که برکات زیادی به همراه داشت که هنوز هم آنها را لمس می کنیم.

وی افزود: خون شهدای بسیار زیادی در دوران ۸ سال دفاع مقدس به زمین ریخته شده که در این میان استان کردستان 23 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است تا یک وجب خاک ایران به دست دشمنان نیفتد، دفاع مقدس یکی از ارزشمند ترین سرمایه‌های ایران اسلامی است که باید همیشه حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: داشتن روحیه مقاومت، پیروزی ما در دفاع مقدس را تضمین کرد و اکنون هم کشور ایران باید با ایستادگی و مقاومت جلوی استکبار جهانی بایستد چون رمز پیروزی اسلام در تمامی ادوار روحیه مقاومت و ایستادگی آنها است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی گفت:  یکی از مقتدر ترین نظام‌ها درجهان انقلاب اسلامی است که این اقتدار مرهون سیاست ها حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

وی تصریح کرد: در راس انقلاب ما  رهبری حضور دارد که با دوراندیشی، اطلاعات، اقتدار و تیز بینی به بهترین شیوه کشتی انقلاب را به جلو هدایت می کند و روز به روز به برکت چنین رهبری و ولایت‌مداری مردم شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش  انقلاب هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: باب جهاد را امام راحل با بنا نهادن نظام مقدس جمهوری اسلامی باز کرد، باب مقاومت و جهاد با پیروزی انقلاب اسلامی باز شد و دشمنان ایران امروز به واسطه اقتدار و روحیه امامت و رهبری که در این کشور وجود دارد از نزدیک شدن به مرزهای ما ترس دارند.

وی در پایان عنوان کرد: دفاع مقدس، فرهنگ‌ مقابله با استکبار و دفاع و مقاومت را در جهان نهادینه کرد، دفاع ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی درس استقامت به ملت‌های جهان داده است./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات